sâmbătă, 16 aprilie 2011

Pe tine te vreau!

Au trecut câteva luni şi încă simt acelaşi fior când te văd. S-au întâmplat atâtea şi totuşi n-am putut să mă gândesc decât la tine. Mai mult sau mai puţin, cu părere de rău sau dorinţă, făceai cumva să revii în gândurile mele. Probabil devin paranoică, sigur, de ce ai vrea să faci asta? Mă observi măcar? Puţin mai mult decât atunci când pur şi simplu vorbeşti cu mine? Aş vrea să ştiu, aş vrea eu.. Dar tu n-o să afli decât când vei putea să mă vezi aşa cum sunt. Şi să zâmbeşti.

2 comentarii:

  1. ..."cand vei putea sa ma vezi
    asa cum sunt" ~ si cum esti draga @Ver?
    Iti doresc o zi frumoasa! Ion Manoliu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa cum sunt adica dincolo de aparente.. sa nu ma mai judece asa superficial. Sunt..multe de spus despre cum sunt:p Dar iti poti da seama destul de usor citind blogul..

    RăspundețiȘtergere