sâmbătă, 2 aprilie 2011

Slăbiciuni

Minte-mă, ah, minte-mă frumos. Lasă-mă să fiu vulnerabilă, să te fac să crezi că te cred. Simte-te puternic, înșeală-mă, ah, înșeală-mă cu târfa josnică numită minciună. Ascunde-te, hai, fugi, lasă-mă singură și părăsită, fă-mă să cad și să cred c-o să mă ridici. Iubește-mă, ia-mă, sunt a ta, apoi părăsește-mă din nou. Așa, fii bărbat, fiindcă mă hrănesc din puterea ta și tu ești atât de naiv pierzându-te în lacrimile mele. Crede-mă, da, acum e rândul meu să mint, dar tot eu rămân cea vulnerabilă și fără un cuvânt de spus, fiindcă le-ascult pe ale tale, ascult cum mă minți frumos.

5 comentarii:

  1. Minte-ma frumos!... asculti Parazitii ? :)
    Azi am dat o tura de blog, pe al tau blog. Sunt multe de spus despre ce si cum gandesti. Nu am timp sa comentez, caci ai scris ceva pe aici. Pot spune doar ca spre deosebire de tine imi place sa vorbesc ca sa nu fiu nevoit sa scriu. Vocea calda atinge spiritul, vocea oricum ar fi ea te patrunde, iar uneori te marcheaza. Alteori cu ajutorul glasului trezim sentimente! Poti spune orice insa nu ma poti contrazice. :)
    First point: imi place blogul pentru ca l-ai dotat cu diacritice! Ori suntem romani, ori nu mai suntem! :)) Felicitari pentru tine! Imi place cum gandesti si iti voi asculta gandurile cand voi avea timp! ;)

    Cu respect,
    Admin blog campion23

    RăspundețiȘtergere
  2. Ascult,ascult, dar de data asta nu de aici mi-a venit ideea:)), am spus doar ce simteam atunci. Sigur, cand vorbim e altceva, insa nu pot sa compar asta cu scrisul, sunt doua lucruri foarte diferite pentru mine. Oricum ideea e ca uneori mi-e mult mai usor sa scriu despre ceva.. Ma exprim mai simplu, mai liber. Si nu trebuie sa imi bat capul cu cineva ca sa ma inteleaga. Aici, pe blog, ma intelege cine si vrea si cine poate.

    PS: Multumesc pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, din acest punct de vedere te sustin. ;)
    Cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uneori e mai usor sa ne amagim pe noi insine si ne multumim cu o farama de iubire.
    Ce bine ar fi daca ne-am pretui mai mult si daca ne-am indragosti de cineva care ar fi dispus sa sacrifice tot si sa ne iubeasca pe deplin,fara jumatati da masura...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa-i, din pacate niciodata nu ne convin cei care chiar ar face orice, si pe care-recunosc-nu i-as merita. In schimb ne indragostim de cine nu trebuie de cele mai multe ori si uitam sa ne gandim inainte sa ne urmam inima.. Dar altfel nu am avea niciodata o idee despre ce e iubirea. Of si as putea continua la nesfarsit aceasta discutie dar ma opresc aici avand in vedere ca asta nu-i un post:))

    RăspundețiȘtergere