duminică, 13 noiembrie 2011

Atât..


E noapte deja. Cerul este părăsit de stele în seara asta.. Nu voi putea să-mi pun nicio dorință-fiindcă nu mai am nevoie. Tu mă privești chiar acum, zâmbind. Te simt, și zâmbesc și eu. Îmi place să mă uit în ochii tăi, au o sinceritate aparte, sunt cea mai clară oglindire a sentimentelor pe care am vazut-o vreodată. Sunt fericită, deși știu mai multe decât aș vrea.. Mă gândesc atât de mult la viitor, încât e greu de crezut că mă pot lega atâta de trecut. Și totuși, nu pot uita ceva ce știu, ceva ce a ținut cândva de tine. Dar zâmbesc, pentru că tot fericită sunt. Uneori mă întreb dacă reușești să vezi dincolo de surâsul meu. El este mereu sincer, dar nu dezvăluie mereu aceleași lucruri. Uitați-vă bine în paginile trecutului și o să vedeți că nici măcar în cele mai fericite momente nu vă veți simți pe deplin mulțumiți. Și totuși zâmbesc, căci lângă tine am gustat pentru prima oară fericirea..

7 comentarii:

  1. Prima dată ai gustat fericirea zici. Păi dacă e așa, nu uita să ai grijă de el, prețuiește-l și zâmbește-i oricând ai ocazia. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu ma gustat pentru prima data fericirea tot in bratele cuiva...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lamaitza: Da.. dupa ce am asteptat-o atata timp. O sa am grija, cat despre zambit, o fac involuntar atunci cand sunt cu el :d

    @Nymphetamine: Cred ca toti o gustam cu adevarat numai alaturi de acel cineva special, insa nu ne dam seama pana nu ni se intampla<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur să aud asta, înseamnă că e foarte special pentru tine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Omg!!Citesc comp asta din nou,si din nou..
    si de fiecare data am impresia ca citesc ceva nou,si ai reusit sa.mi transmiti starea ta,de fericire.anw,ma bucur mult pt tine!!>:D<

    RăspundețiȘtergere