vineri, 18 noiembrie 2011

Toujours


-Ce vrei să faci când o să crești?
-Să trăiesc, i-am spus, fixându-l cu o privire melancolică, știind că răspunsul meu avea să îi dea de gândit și să îl facă și mai curios.
-Bine, dar.. unde te vezi peste 5 ani?
-Lângă tine.
A zâmbit.
-Dar peste 10?
-Tot lângă tine. Și nu doar peste 10 ani. Știu că eternitatea durează mult însă.. nu m-ar deranja să o petrec alături de tine..
S-a apropiat de mine și i-am simțit privirea caldă întâlnind-o pe a mea și mâna protectoare cuprinzându-mă într-o îmbrățișare strânsă. Mi-a prins buzele în timp ce a șoptit încet:
-Te iubesc.
Și răsuflarea acelor două cuvinte mi-a umblat prin gând în fiecare moment al fiecărei zile după aceea.
-Și eu te iubesc. Mult.

8 comentarii:

  1. Atât de frumos și atât de prost mă simt când realizez că „frumos” nu se compară cu ceea ce ai scris tu aici. Sentimentul pe care mi l-a dat creația ta e puțin zis profund. E o star de bine care m-a făcut să zâmbesc. Mulțumesc mult că ai scris asta! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici in o mie de cuvinte n-as putea sa-ti zic cat e de superb ce ai scris!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lamaitza: Eu iti multumesc, nu ma asteptam sa va placa atat de mult:d Si ma bucur ca am reusit sa-ti transmit starea mea de bine:*

    @Nymphetamine: ce pot sa fac, intotdeauna voi fi o romantica incurabila:))

    @Stupid Little Dreamer: Multumesc, nu sti cat de mult ma bucur ca va place>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Sinceră să fiu, e puțin zis doar „îmi place” :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu atat mai bine!:* sa stii ca apreciez foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Poti sa scrii mult si sa nu inteleaga nimeni. Sau poti sa scrii putin si sa transmiti atat de bine ce simti.. Foarte frumos !

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dont: de aceea imi place mie sa scriu, ma exprim mult mai usor asa. daca as incerca sa spun tot ce simt nu m-as descurca atat de bine, in schimb cand scriu totul e mult mai simplu..si sincer. Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere