luni, 12 decembrie 2011

~You know how the time flies, only yesterday was the time of our lives


Şi cum mă uit în depărtare la străzile îngheţate de burniţa rece, la zarea acoperită de ceaţa fumurie, sunt absorbită de înfăţişarea periferiei care emană o frumuseţe tristă şi seacă. Mă plimb cu privirea printre străduţele părăsite, simţindu-mă urmărită de amintirile vremurilor apuse precum soarele care acum se ascunde după marginile lacului neclintit de vânt sau vreme. Atâtea întâmplări petrecute pe aceste străduţe întunecate..! Şi atât de puţin timpul care s-a scurs ca printr-o clepsidră imensă, împreună cu vise, gânduri şi dorinţe de-ale mele. Văd trecutul meu dezbinat în mii de particule pierdute în eternitatea acestei lumi. De unele dintre ele mi-e dor. Pe altele le regret. Pentru unele aş da orice ca să le am înapoi... Dar toate acestea în zadar. Căci la fel de nepăsători cum suntem noi atunci când luăm decizii în lumea asta efemeră, aşa e şi timpul. Crud, neiertător şi mult prea puternic pe lângă existenţa noastră anodină... Şi cu aceste gânduri simt cum mă fac tot mai mică şi neajutorată în faţa lui, precum burniţa care pare să se fi calmat acum. Mă duc să-mi fac un ceai, să mă încălzesc şi să-mi alung ideile anoste şi trecătoare..

5 comentarii:

  1. Ceaiul vindeca suflete (si la propriu si la figurat) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Timpul ăsta își face de cap, iar lumea s-a cam săturat de el. Dar vezi tu, deși toată lumea își dorește să dea timpul înapoi și să repare anumite greșeli sau se revadă anumite momente, nu se ia nicio măsură. Gândurile trec iar oamenii rămân doar cu amintirea unei nopți de vară :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @iulie: intr-adevar!<3

    @Lamaitza: ne-am saturat si totusi depindem atat de mult de el.. nu se ia nicio masura pt ca din pacate nu se poate, totusi anumite greseli din trecut ne duc la lucrurile bune care ne asteapta in viitor. of of..asa e.. nopti de vara, iar devin melancolica:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nymphetamine: ma bucur sa aud asta>:D<

    RăspundețiȘtergere