miercuri, 21 iulie 2010

Same shit different day


Privesc cu ochii întredeschiși pe fereastra de la camera mea. Cerul e scăldat de lumina soarelui de la ora 12. Mă uit pe geam și încerc din răsputeri să mă trezesc, dar.. de ce aș face-o? E vacanță și, odată cu vacanța, s-a instalat și lenea cronică în mintea mea. Și în tot corpul. Cu toate că mor de plictiseală și nu fac mai nimic toată ziua, îmi dau seama că timpul se scurge amețitor de repede. Cafeaua de dimineață, rock n roll, duș rece. Deja e 5. Mă pregătesc să ies afară și să pierd vremea exact cum fac și în casă. Dar măcar nu o pierd singură.

2 comentarii:

  1. heei. imi place postarea. :)
    la ce etaj stai :D?
    am o prietena care sta tot acolo, la 15, mia. :d

    RăspundețiȘtergere
  2. merci:).
    da, o stiu pe mia. eu stau la 9:d

    RăspundețiȘtergere