sâmbătă, 10 iulie 2010

-D'ale noastre

smiley.puffl: ce parere ai despre mine??
. M ‹з Green .: pai.
M ‹з Green .: foarte de treaba, pot sa ma bazez pe tine, ne distram impreuna [se stiee], uneori ma enervezi, o sa mi fie dor de tine si de restu'. nu mi imaginez generala fara vreunul din voi si.. ce pot sa zic.. O ZI BUNA! [:*]
smiley.puffl: :))
smiley.puffl: ms ...si tie o zi buna:)
. M ‹з Green .: cp;;)
smiley.puffl: aaa
smiley.puffl: scz
smiley.puffl: eram...
smiley.puffl: nush
smiley.puffl: ms
smiley.puffl: :d
. M ‹з Green .: ai zis ms:))
smiley.puffl: upss cand am vzt cp de la u am crezut k nu tzi.am zis
smiley.puffl: :))
. M ‹з Green .: =))))))))
. M ‹з Green .: ce uraaaat
. M ‹з Green .: asta gen: niciodata nu zic !
. M ‹з Green .: adicaaa
smiley.puffl: ....:-"
. M ‹з Green .: sunt cea mai amabila pers pe care o cunosc!
smiley.puffl: asta e pt u sau pt mine?>.
. M ‹з Green .: asta e DESPRE mine:))
. M ‹з Green .: !
smiley.puffl: :))
smiley.puffl: nu ma simteam,stai calma
. M ‹з Green .: pai..cred si eu=))
smiley.puffl: heeeeei=)))
smiley.puffl: eram si eu modesta,da?!!
M ‹з Green .: tu esti mereu modesta:)))
smiley.puffl: :">

3 comentarii:

  1. Deci.deci.deci nu pot sa cred!!!!!
    Ai pus asta??!E cel mai.....draguuutz lucru pe care l.ai facut pt mineee>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Citez: "Hei! Tu. Trezeste’te! Esti geniala!"

    RăspundețiȘtergere
  3. stiuu :"> :x>:D< [doar sunt amabila,ai uitat?]

    RăspundețiȘtergere