sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Today.

Visele înseamnă multe lucruri. Sunt oglindirea dorințelor ascunse, gândurile care ne duc în viitor, problemele din prezent care ne tulbură nopțile și multe altele.. Dar mai presus de toate, ele sunt felul fiecăruia de a evada din sfera sufocantă a realității. Prin ele putem zbura prin apă sau înota prin aer și ne putem colora universul cu un sărut și o sclipire în ochi. Sunt toate posibilitățile imposibile, însumate în câteva ore de euforie relaxantă. De curând, mi-am dat seama că unele sunt pur și simplu menite să rămână vise și că orice am face împotriva soartei care nu vrea să le îndeplinească, e inutil. Sigur, pentru asta s-a inventat conceptul de "ambiție", însă câți dintre noi îl folosim? Câți luptăm cu adevărat pentru ceea ce ne dorim? Pe zi ce trece, îmi dau seama că lumea asta devine din ce în ce mai superficială, la fel și gândirea oamenilor. Oare dorința de a avea o ambiție a devenit ea însăși o ambiție..?!

7 comentarii:

  1. putini mai au curajul sa viseze si si mai putini mai indraznesc sa isi urmeze visele.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Nymphetamine: adevarat.. uneori nici eu nu sunt sigura de visele mele..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu totii avem vise. Cred... Dar foarte putini si le "pun in aplicare". Mie una, imi place sa-mi numesc visele, planuri de viitor. Caci cum zici si tu, sunt posibilitati imposibile :x.

      Ștergere
    2. @Ghost Painter: da, la fel si eu, planuri de viitor. doar ca nu stiu de cate dintre ele o sa ma tin:)) momentan, incerc sa imi gasesc adevarata ambitie, pentru care o sa lupt orice ar fi:D

      Ștergere
  3. Știi cum e, majoritatea oamenilor nu-și mai urmează visele pentru că și le-am destăinuit unor persoane care la rândul lor nu mai credeau în vise și i le-au ruinat pe ale celorlalți. Oamenii, egoiste creaturi, în loc să creadă în puterea cuiva de a-și atinge scopul, ei îl leagă de mâini niște stânci și-l aruncă într-o groapă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ai perfecta dreptate. nu cred nici in visele lor si nu ii sustin nici pe ceilalti, fiindca odata ce isi pierd ambitia, nu mai cred deloc in existenta acestui concept..

      Ștergere
  4. din moment ce e visul tau,crezi in el,si ai incredere ca intr.o zi va deveni realitate..de ce i.ai lasa pe ceilalti sa.l ruineze?!si mai ales cand stii ca acele pers sunt asa..frustrate si sunt lipsiti de ambitie.

    RăspundețiȘtergere