sâmbătă, 18 iunie 2011

Ai plecat...

Ca toți ceilalți. Știam că o să se întâmple, mai devreme sau mai târziu. Un cuvânt face cât o mie de sentimente... De la tine n-am mai auzit niciunul. Unde-a dispărut iubirea? S-a pierdut, undeva printre lacrimi, așteptări și vorbe goale. Am lăsat-o să ne scape printre degete, când era numai a noastră. Ai simțit? Nici eu... S-a scurs prea repede tot ce era între noi. Spune-mi ce am făcut când ai încetat să mă priveşti visător şi să îmi spui că sunt frumoasă. Spune-mi de ce nu îţi mai place să mă strângi în braţe şi să ne uităm unul în ochii celuilalt şi să zâmbim. Era aşa simplu... Poate că asta e. Poate că viaţa mea nu e făcută să fie aşa simplă... Poate că eu nu sunt făcută doar ca să zâmbesc şi să fiu fericită. Poate că nu aveai nevoie de mine... Nu te condamn. Cum nu condamn pe nimeni din jurul meu, fiindcă e vina mea. E vina mea că mă încred în cei de lângă mine atât de uşor. E vina mea că sunt atât de slabă când mă pierd în sentimente. Am spus că nu mai am nevoie de asta... Dar o parte din mine cerșește atenție, vrea să simtă o mână caldă cum o cuprinde, vrea să vadă un surâs dulce înainte de fiecare sărut, vrea să afle ce e iubirea. O parte din mine va fi mereu neputincioasă... Și va cădea în plasa dorinței și nu va afla niciodată ce e iubirea. Acea parte se va minți mereu singură, își va face viața un coșmar, se va pierde în gânduri prea grele. Și mă va acapara...

9 comentarii:

  1. Story of my life (too)... Trist. Erai atat de fericita... si dintr-o data... s-a dus si asta. Sper ca intr-o zi sa gasesti o persoana care sa te aprecieze si sa te pretuiasca asa cum meriti, atat cat meriti. Chiar daca nu vei mai avea incredere, vei sti cand o vei gasi, daca o vei gasi. Pacat...

    RăspundețiȘtergere
  2. VIATA

    De ce esti in viata?
    Ca sa traiesti.
    Ia viata asa cum e. E cel mai bun lucru pe care il poti face.
    Atat de simplu, incat nu-l face nimeni.
    Toti vor ca viata sa fie altfel..
    Dac-ar putea, fiecare ar schimba-o dupa bunul sau plac.
    In fiecare clipa.
    Noroc ca nimeni nu poate s-o schimbe. Ea este asa cum e.
    Cate clipe ai trait pana acum? Asa cum ti-au fost date?
    Invata sa primesti!
    Viata nu asculta de nimeni. Nu se supune nimanui.
    Ea este data de Sus.
    De Sus ti se toarna in paharul vietii. Ia-ti paharul si spune: hai noroc!
    In timpul vietii sa il bei in intregime.
    Fara mofturi! Nu conteaza ce vrei tu de la viata.
    Conteaza ce vrea viata de la tine: sa traiesti vesnic!
    Dar tu nu intelegi nimic. Si vrei sa o schimbi.
    De ce iti faci viata imposibila?
    Ea este asa cum e. Las-o sa fie!
    Chiar nu-ti dai seama...ca esti in viata?
    Ca viata te schimba...dupa bunul sau plac?
    Invata sa traiesti.
    Este destul sa vrei.
    Cand o traiesti, viata te invata vesnicia.
    In fiecare clipa.
    Hai noroc!

    Alina Rus

    RăspundețiȘtergere
  3. te-a lasat pentru alta sau s-a plictisit de tine foarte simplu ! tipic mascluin ! noi femeile/fetele ii iubim iar ei doar isi bat joc ! nu merita nici unul lacrimile noastre ! noi suntem mult mai bune ca ei pt ca stim sa iubim sincer. gandeste-te mai mult la tine sii incearca sa uiti de el .

    RăspundețiȘtergere
  4. @Tibi: aww imi pare rau sa aud:( suntem doi tristi:))

    @magister_ludii: dar cine a zis ca vreau sa o schimb...? pana acum am suportat tot ce am primit de la "viata". si nu ma plang, doar ma descarc.

    @O anonima oarecare: esti de-a mea! ai perfecta dreptate.. cica nu sunt toti la fel :))..

    RăspundețiȘtergere
  5. dupa parerea mea nu e nimeni vinovat atunci cand unul din cei doi incepe sa alunece si nu isi da seama, iar abia atunci cand ajunge pe teren plan realizeaza ce s-a petrecut fara voia sau stiinta sa.

    RăspundețiȘtergere
  6. te va acapara, dar vei iesi victorioasa odata cu trecerea timpului...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Tibi: :(

    @Anonim: nu e nimeni vinovat, in afara de cel care "a alunecat",nu? cam asa suna.... iar in cazul asta nu s-a intamplat asa.

    @Nymphetamine: merci pt optimism>:D<

    RăspundețiȘtergere