sâmbătă, 28 mai 2011

Lac des cygnes II



Un voal alb şi bucle brune,
Ochi căprui ca două alune,
Chipul alb, buzele roşii
Ce răsfrâng sunetul vocii
Şi trupul ca o tulpină
Zboară lin ca o albină
Răsărind de după umbre,
Păşeşte-ncet şi face unde
Pe luciul lacului de-agat
Şi se scufundă delicat
În apa fină de mătase
În care parcă se schimbase.
Apare-apoi din negură,
Unduios, se scutură,
Împrăştiindu-şi puritatea
Şi îmbrăcându-şi răutatea.
Puternică şi fioroasă,
Dar încă cea mai frumoasă,
O lume-ntreagă a vrăjit
Lăsând-o apoi la veştejit...

2 comentarii:

  1. primul lucru pe care am vrut sa il spun era legat de poza, si de faptul ca am luat-o si eu acum o sapt de pe net, incercand sa o incadrez intr-o postare .. dar m-am razgandit, caci de la inceput m-am hotarat s anu folosesc decat "lucruri" proprii in blog.

    dar pana sa fac asta am aruncat privirea si peste poezie.. este foarte frumoasa, iar poza se potriveste de minune :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @iulie: da, e superba poza si ma bucur ca am gasit una care sa se potriveasca cu poezia.. m-am inspirat pt seria asta din Lacul lebedelor [evident], dar si din Black Swan [care a devenit filmul meu preferat de cand l-am vazut], iar poza reprezinta perfect ideea mea. merci, ma bucur ca iti place :d

    RăspundețiȘtergere