joi, 9 septembrie 2010

Riot!


Am petrecut mult timp gândindu-mă la asta. După ce m-am convins că nu tu ești motivul pentru care mă tot întorc în trecut și încerc să schimb ceva, m-am chinuit să-mi dau seama ce caut de fapt. Să descriu sentimentul provocat de ce s-a întâmplat vara asta. Mi-e dor, însă nu de tine.. De ceea ce am trăit, de strângerile de mână, de zâmbetele fără sens și cuvintele.. Cuvintele care atunci păreau să oprească timpul în loc. Chiar te-am crezut. V-am crezut pe toți. Mi-e oarecum dor de acel sentiment.. Să știu că e cineva lângă mine tot timpul, care mă crede și în care am încredere și care știe să mă asculte și nu mă lasă baltă niciodată.. Dar știți ceva? M-am săturat! M-am săturat să tot aștept și să sper și să cred că într-adevăr nu sunteți toți la fel! Cine dracu vă credeți?! Sunteți exact la fel. TOȚI. Cine e idiotu care a zis că există iubire adevărată?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu